Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi
ul. Wolności 345a, 41-800 Zabrze

Aktualności

"Żabka z Mają dzieciom pomagają"

 
Miło jest nam poinformować, że do grona przyjaciół Fundacji dołączyła Spółka Żabka Polska, która objęła swoim patronatem jeden z wiodących projektów realizowanych przez Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi, poświęcony budowie urządzeń kardiologicznych dla dzieci. Wsparcie tego projektu polega na sprzedaży w sklepach sieci Żabka i Freshmarket specjalnej limitowanej edycji wafelków impulsowych Maja. Są to 40g wafelki o smaku kakaowym w polewie czekoladowej.
Licencji na te słodycze udzielił właściciel znaku towarowego Pszczółka Maja- holenderska firma „Studio 100” , najlepszej jakości czekolady do oblewu dostarcza belgijski potentat- Barry Callebaut a producentem wykonawczym jest istniejący na rynku od 1984r. polski producent wyrobów cukierniczych ZC WACUŚ.
Wafelek Maja jest wysokiej jakości, a jego opakowanie z wizerunkiem znanej i lubianej postaci z bajki Pszczółka Maja zawiera także elementy marketingu społecznego informujące o celu akcji i zachęcające do jej wsparcia poprzez zakup.
Sprzedaż wafelka, której towarzyszyć będą akcje informacyjne i marketingowe aktywizujące do zakupu, zasili konto Fundacji na potrzeby zakończenia i wdrożenia do praktyki klinicznej całej rodziny protez serca dla dzieci w każdej kategorii wiekowej. Urządzenia te stanowią pilną potrzebę w polskiej kardiochirurgii. Ich rolą jest zastępowanie niewydolnego narządu w trakcie leczenia i rekonwalescencji lub na czas oczekiwania na przeszczep. W Polsce najdłużej na organy do przeszczepu oczekują właśnie dzieci, głównie ze względu na brak dawców w tej kategorii pacjentów. Z myślą o nich Fundacja podjęła ten ważny projekt, opierając się na istniejącej już protezie dla dorosłych. Idea stworzenia całej rodziny urządzeń wspomagających niewydolne serce dla pacjentów w każdym wieku, z różnorodnymi problemami kardiologicznymi, przyświecała działaniom założyciela i Patrona Fundacji - prof. Zbigniewa Religi. Na jego cześć, rodzina protez dla najmłodszych pacjentów nosi nazwę ReligaHeart PED. Jest to przedsięwzięcie pro publico bono, finansowane ze środków własnych Fundacji, pozyskiwanych m.in. w ramach współpracy z Partnerami, którzy ten cel uważają za godny wsparcia. Do grona Partnerów sprzyjających tej idei dołączyła spółka Żabka Polska.
Akcja przebiegnie pod hasłem: Żabka z Pszczółką Mają dzieciom pomagają!
Sprzedaż wafelków w sklepach Żabka i Freshmarket rozpocznie się 4 maja.

Sponsorzy Fundacji

<
>
zobacz wszystkich sponsorów